Winkelwagen

Service en self-service

Vind het antwoord op jouw vraag

Volg jouw bestelling op de voet

Wil je weten waar jouw bestelling is en wanneer die precies geleverd wordt? Of is je bestelling incompleet geleverd? Vind het antwoord dan makkelijk zelf in het nieuwe Zo-geregeld portaal.

Het is druk op onze klantenservice door de zomerpiek. We doen ons best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Lees meer.

Meestgestelde vragen... mét het antwoord natuurlijk

  • Wie is Toppy?
    Leuk dat je het vraagt. Toppy biedt jou het leukste voor Tuin & Outdoor. Geadviseerd door productexperts en vliegensvlug verzonden door ons logistieke topteam. Aangenaam!
  • Waar is mijn bestelling?
    Zodra jij jouw bestelling hebt geplaatst vind jij alles over je bestelling in jouw ZoGeregeld-portal. Hier volg je jouw pakketje op de voet. Wanneer we jouw pakket hebben gepickt en ingepakt ontvang je een mailtje met een Track en Trace code. Ook deze vind je terug in het ZoGeregeld-portal. Alles over je bestelling dus superhandig bij elkaar op één plek! Kom je er niet uit en duurt de levering te lang? Stel je vraag dan via ons contactformulier, dan zoeken wij het verder uit.
    Bekijk je bestelling
  • Ik wil iets retourneren
    Binnen 90 dagen na je aankoop retourneer je jouw product helemaal gratis. Gebruik onderstaande button of maak je retour aan via jouw eigen ZoGeregeld-portal.
    Retour aanmelden
  • Mijn bestelling is niet compleet
    Allereerst is het goed om te weten dat het zo kan zijn dat je bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Via jouw eigen ZoGeregeld-portal zie jij precies uit hoeveel zendingen je bestelling bestaat en welke producten in welke zending zitten. Vind je daar niet het antwoord dat je zoekt? Stel je vraag dan via ons contactformulier.
    Bekijk je bestelling
  • Ik heb een beschadigd product
    Is jouw pakket kapot of beschadigd geraakt bij verzending, of valt het defect binnen de garantietermijn? Vul dan jouw aanvraag in via onderstaand formulier:
    Beschadigd product melden
  • Ik heb een advies- of productvraag
    Heb je een diepgaande vraag over een product? Dan kun je jouw vraag het beste stellen via onderstaand contactformulier. Zo kunnen we de vraag direct bij de juiste productexpert neerleggen en krijg jij het beste antwoord.
    Productvraag stellen
  • Ik heb een servicevraag
    Voor al je servicevragen kun je het beste contact opnemen via één van de contactformulieren. Daarmee komt jouw vraag direct bij de juiste service expert terecht. Krijg je het snelste het allerbeste antwoord!
    Servicevraag stellen
  • Kan ik ook producten afhalen of vooraf bekijken?
    Toppy heeft nog geen fysieke locatie of showroom. Het is daarom niet mogelijk om je producten vooraf bij ons te bekijken of je bestelling op te halen. Onze productpagina's zijn voorzien van de juiste productinformatie om jou zo goed mogelijk te helpen bij je keuze.

Zo word jij het állersnelst geholpen tijdens piekdrukte

1 Gebruik onze selfservice tools

We hebben een aantal handige tools gebouwd om zaken makkelijk zelf te regelen. Dat scheelt weer wachten en zo hebben jij én wij meer tijd over voor leuke dingen doen!

2 Gebruik het contactformulier

Op die manier komt je vraag terecht bij de juiste productexpert en vergeet je geen info die ons helpt je vraag te beantwoorden.

3 Stel je vraag 1 keer via 1 kanaal

Nieuwe vragen komen achteraan in de lijst. Stel je vragen dus niet via Facebook én mail én chat… Dan wordt de wachtrij alleen maar langer. Geen zorgen, we pakken jouw eerste vraag zo snel als we kunnen op en komen bij je terug met een antwoord.
Fiet-review! 25594 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

louagie gerdy, IZEGEM

06-06-2023 |

alles prima

“vlot geleverd, er ontbrak een onderdeel dat zonder problemen werd nagestuurd.”

9

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.