Winkelwagen

Zo doen we dat bij Toppy

Veelgestelde vragen

  • Wie is Toppy?
    Leuk dat je het vraagt. Toppy biedt jou het leukste voor Tuin & Outdoor. Geadviseerd door productexperts en vliegensvlug verzonden door ons logistieke topteam. Aangenaam!
  • Waar is mijn bestelling?
    Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst en alle producten op voorraad zijn, doen we er gemiddeld één werkdag over om de producten te verzamelen, in te pakken en mee te geven aan de transporteur.
    Wanneer jouw order aankomt in het sorteercentrum van de transporteur ontvang je een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling op de voet kunt volgen. Heb je een volle dag na je bestelling nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan kun je jouw orderstatus altijd bekijken op deze pagina of een e-mail sturen naar klantenservice@toppy.nl.
  • Ik wil iets retourneren
    Dat kan! Retourneren is bij Toppy gratis binnen 90 dagen na aankoop. Ook wanneer je product binnen de garantietermijn kapot is gegaan, kun je een retour aanvragen zodat we jouw product kunnen repareren of vervangen.
    Een retour kun je bij Toppy aanvragen via onze retourpagina. Wanneer je jouw retour hebt ingediend gaan we je aanvraag controleren en ontvang je van ons een bericht met verdere instructies.
  • Mijn bestelling is niet compleet
    Wanneer je bij ons meerdere producten bestelt, kan het zijn dat we deze vanwege lengte of gewicht in meerdere losse pakketten naar je opsturen. In het sorteercentrum van de transporteur kan het voorkomen dat de pakketten gescheiden worden en het ene pakket eerder aankomt dan het andere. Check je Track & Trace code of bezoek onze orderstatuspagina op het aantal pakketten dat naar je onderweg is en wat al is afgeleverd.

    Heb je alle pakketten ontvangen, maar mis je toch een product? Geen zorgen. Stuur een e-mail naar klantenservice@toppy.nl met je vraag en ordernummer, dan zorgen wij dat je het product zo snel mogelijk ontvangt.
  • Ik heb een beschadigd product
    Is jouw pakket kapot of beschadigd geraakt bij verzending, of valt het defect binnen de garantietermijn? Dan kun je het beste contact opnemen met ons klantenserviceteam. Als je ons een foto, vraag en ordernummer toestuurt naar klantenservice@toppy.nl kunnen wij bekijken hoe we de beste oplossing kunnen bieden.
  • Ik heb een advies- of productvraag
    Ons klantenserviceteam bestaat uit service- en productexperts. Heb je een diepgaande vraag over een product? Dan kun je jouw vraag het beste stellen via klantenservice@toppy.nl. Zo kunnen we de vraag direct bij de juiste productexpert neerleggen en krijg jij het beste antwoord.
  • Ik heb een servicevraag
    Voor al je servicevragen kun je contact met ons opnemen op werkdagen tussen 9:00 - 17:30 uur via telefoon, mail, Facebook of WhatsApp.

    Telefoon: +31(0)413 420319 Mail: klantenservice@toppy.nl Facebook: facebook.com/dastoppy WhatsApp: +31 (0)629834970
  • Kan ik ook producten afhalen of vooraf bekijken?
    Toppy heeft nog geen fysieke locatie of showroom. Het is daarom niet mogelijk om je producten vooraf bij ons te bekijken of je bestelling op te halen. Onze productpagina's zijn voorzien van de juiste productinformatie om jou zo goed mogelijk te helpen bij je keuze.
Onafhankelijk gekeurd op basis van 17553 beoordelingen!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Jan , Kester

26-07-2021 |

Zeer snelle en correcte levering

“Een aanbeveling”

10