Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Veelgestelde vragen
Bedrijfsnaam: | Toppy B.V. |
Adres: | De Kempkens 2100, 5465 PR, Veghel Let op! Dit is geen bezoekadres, showroom of winkel. |
Retouradres: | De Kempkens 2100, 5465 PR, Veghel |
E-mail: | klantenservice@toppy.nl |
Telefoonnummer | +31 (0)413 420 319 |
KVK nummer: | 86877127 |
BTW nummer: | NL864129749B01 |
Openingstijden klantenservice
Onze service- en productexperts beantwoorden je vragen van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur. We zijn tussen 10.00 - 16.00 uur telefonisch bereikbaar.
Geen bezoekadres
Toppy is een webwinkel zonder fysieke winkel, showroom of afhaalpunt. Vragen kun je daarom op elk moment van de dag insturen via ons contactformulier. Via deze weg krijg jij het beste en snelste antwoord.
Bestellen, vragen stellen of je order volgen kan 24/7
Dat is dan weer het mooie van een webshop. Stel jouw vraag via het contactformulier en volg je bestelling via jouw ‘Zo Geregeld’ pagina.
Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, en daarmee een gecertificeerde webshop. We volgen daarmee de werkwijzen en voorwaarden die in overeenstemming zijn met Nederlandse wet- en regelgeving. We worden jaarlijks gekeurd en opnieuw gecertificeerd. Bekijk ons certificaat
Toppy is een gecertificeerd lid van de Thuiswinkel Waarborg. Een certificaat waar meer dan 2.000 webshops aan gekoppeld zijn. De algemene voorwaarden van webshops die gekoppeld zijn aan het Thuiswinkel Waarborg keurmerk lees je hier.
Heb je een vraag over een gekocht product of je bestelling?
Dan kun je je vraag het beste stellen via het contactformulier. Retouren kun je aanmaken via de retourenpagina
Heb je een adviesvraag over een product op de website?
Stel je vraag op de productpagina via de knop 'Stel een vraag' die je vind onder de bestelknop. Zo komt jouw vraag direct bij de juiste productexpert terecht.
Andere vraag?
Gebruik het contactformulier.
Via onze webwinkel verwerken wij privacygevoelige gegevens, oftewel persoonsgegevens. Wij vinden het daarom superbelangrijk dat we hier op een zorgvuldige manier mee omgaan en dat doen we dus ook. Ons gehele privacy statement lees je hier.
Cookies zorgen er bij Toppy voor dat onze webshop er goed uitziet op het apparaat dat je gebruikt. En dat producten in je winkelwagen opgeslagen blijven, wel zo handig voor jou. Maar het helpt ons ook om bezoekersstatistieken van onze webshop te verzamelen, zodat we onze service en website kunnen verbeteren. Welke cookies we gebruiken nadat jij ze hebt geaccepteerd vind je hier.
Elke suggestie is voor ons waardevol. Spelingsfaud gezien? Of slaat een productbeschrijving compleet de plank mis? Of ben je niet tevreden over een product of over ons? Dan horen we dat natuurlijk graag van je. Stuur een mailtje met jouw verbetering naar klantenservice@toppy.nl.
Heb je een officiële klacht? Dan kun je deze kwijt via het klachtenformulier. Bij officiële klachten kun je binnen maximaal 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
Kom je er met ons niet uit? Ook dan is er een oplossing. Je kunt je klacht altijd voorleggen bij de geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
Fiet-review! Die zien we graag! Bij Toppy verzamelen we 2 soorten reviews. Reviews over hoe jouw ervaring met Toppy is geweest én productreviews over jouw ervaring met het product.
Jouw ervaring met Toppy
Deze reviews worden verzameld door een onafhankelijke derde partij voor klantbeoordelingen. Namelijk Kiyoh, hét reviewplatform van Thuiswinkel Waarborg. Hierdoor weet je zeker dat alle reviews op onze site echt zijn. Zowel negatieve als positieve beoordelingen worden daar gepubliceerd zonder enige aanpassing door ons. Wij hebben geen mogelijkheid om jouw beoordelingen te wijzigen, maar we kunnen wel contact met je opnemen om eventuele problemen op te lossen. Na dit contact kunnen we je vragen om je beoordeling aan te passen, maar deze keuze ligt volledig bij jou. Wil je lezen wat andere klanten van ons vinden? Bekijk dan de Toppy klantbeoordelingen op Kiyoh. Meer weten over de betrouwbaarheid van onze reviews en hoe je een review plaatst? Bekijk dan het reviewbeleid van Kiyoh.
Jouw ervaring met een product
Daarnaast hebben we productbeoordelingen die zich uitsluitend richten op jouw ervaring met het product. Deze reviews helpen andere klanten bij het maken van een keuze en ons om ons assortiment te verbeteren. Om misbruik en/of grof taalgebruik te voorkomen, worden alle productbeoordelingen eerst beoordeeld door een medewerker. Als blijkt dat de feedback betrekking heeft op onze service in plaats van het product zelf, wordt de beoordeling niet geplaatst. Hierdoor kan het enkele dagen duren voordat een beoordeling zichtbaar is op onze website. Ook de slechte reviews over een product worden geplaatst.
Alle onderwerpen