Winkelwagen

Terug naar het overzicht

Overige

 

Veelgestelde vragen

  • Thuiswinkel waarborg
    Wij zijn een thuiswinkel gecertificeerde webshop. Dit betekent dat Toppy.nl als webshop is gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. De bij de certificering geconstateerde werkwijze en gehanteerde voorwaarden zijn in overeenstemming met Nederlandse wet- en regelgeving. De (her)certificering vindt jaarlijks plaats. Bekijk ons certificaat
  • Vragen stellen

    Wij proberen altijd zo volledig mogelijk te zijn in de productbeschrijvingen om jou van de benodigde informatie te voorzien. Toch kan het voorkomen dat je vragen hebt over een product. Neem in dit geval contact op met een van onze Toppers. Wij helpen je graag met alle vragen.

    Telefoon: +31(0)413 420319
    E-mail: klantenservice@toppy.nl
    Facebook: facebook.com/dastoppy
    Whatsapp:+31 (0)629834970
  • Bedrijfsgegevens
    Bedrijfsnaam:Toppy B.V.
    Adres:Poort van Veghel 4948, 5466 SB, Veghel
    Let op! Dit is geen bezoek adres, retour adres, showroom of winkel.
    Retouradres: Oostwijk 13, 5406 XT, Uden
    E-mail:klantenservice@toppy.nl
    Telefoonnummer+31 (0)413 420 319
    KVK nummer:64848442
    BTW nummer:NL8558.78.265.B01
  • Openingstijden
    Hoewel Toppy geen winkel, showroom of ophaalpunt heeft kan het voor sommigen wel handig zijn om te weten wat onze openingstijden zijn:
    Maandag9:00 - 17:30
    Dinsdag9:00 - 17:30
    Woensdag9:00 - 17:30
    Donderdag9:00 - 17:30
    Vrijdag9:00 - 17:30
    Zaterdag9:00 - 17:00
    ZondagGesloten
    *Het kan zijn dat sommige klantenservice kanalen specifieke openingstijden hebben. De openingstijden per contactmogelijkheid staan er altijd bij onderaan elke pagina. Toppy is niet geopend op officiële feestdagen.
  • Suggesties

    Heb je suggesties? Dan horen wij dit natuurlijk graag.

    Elke suggestie is voor ons waardevol. Of het nu om een spellingsfout gaat, een productbeschrijving die volledig de plank mis slaat of bijvoorbeeld verbeteringen in de navigatiestructuur dan horen wij dit uiteraard graag. Heb je een suggestie voor ons? Stuur ons dan een e-mail op klantenservice@toppy.nl Wij horen graag van je.

  • Klachten

    Helaas kan het ook voorkomen dat je een klacht hebt. Sorry alvast! Misschien ben je niet tevreden over een product of is de garantieprocedure niet correct uitgevoerd. Mocht dit zijn voorgevallen dan willen wij daar graag iets aan doen.

    Wij willen dit natuurlijk zo snel mogelijk met je oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Het makkelijkst is het om een mailtje te sturen naar klantenservice@toppy.nl.

    Bij officiële klachten geven altijd binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

    Kom je er niet helemaal uit met ons? Ook dan is er een oplossing. Je kunt je klacht altijd voorleggen bij de geschillencommisie van Thuiswinkel.org. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Andere Toppycs

Onafhankelijk gekeurd op basis van 17593 beoordelingen!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Alexandra , Breda

29-07-2021 |

Toppy is helemaal toppie!

“Erg tevreden over Toppy! Snelle en goede service met ontzettende leuke mailtjes. Ik zal hier zeker vaker bestellen! Toppy bedankt!”

10