Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Veelgestelde vragen
Bedrijfsnaam: | Toppy B.V. |
(Retour-)Adres: | De Kempkens 2100, 5465 PR, Veghel Let op! Dit is geen bezoekadres, showroom of winkel. |
E-mail: | klantenservice@toppy.nl |
Telefoonnummer | +31 (0)413 420 319 |
KVK nummer: | 86877127 |
BTW nummer: | NL864129749B01 |
Helaas kan het ook voorkomen dat je een klacht hebt. Misschien ben je niet tevreden over een product of is de garantieprocedure niet correct uitgevoerd. Mocht dit het geval zijn, dan willen wij daar graag iets aan doen.
Wij willen dit natuurlijk zo snel mogelijk met je oplossen. Neem daarom contact op met onze klantenservice zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Je kunt je klacht het beste kwijt via het klachtenformulier.
Bij officiële klachten kun je na maximaal 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
Kom je er niet helemaal uit met ons? Ook dan is er een oplossing. Je kunt je klacht altijd voorleggen bij de geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
Fiet-review! Die zien we graag! Bij Toppy verzamelen we 2 soorten reviews. Service-reviews en productreviews. In de service-reviews vragen we jullie mening over Toppy als bedrijf. Denk hierbij aan gebruiksgemak van de website of de snelheid van verzending. De productbeoordelingen zijn gericht op jouw ervaring met het gekochte product. Werkt ‘ie naar behoren?
Service reviewsOnze service-reviews worden verzameld door een onafhankelijke derde partij voor klantbeoordelingen, namelijk kiyoh. Hierdoor weet je zeker dat alle reviews op onze site echt zijn, afkomstig van echte klanten. Zowel negatieve als positieve beoordelingen worden gepubliceerd zonder enige aanpassing door ons. Wij hebben geen mogelijkheid om de beoordelingen te wijzigen, maar we kunnen wel contact met je opnemen om eventuele problemen op te lossen. Na dit contact kunnen we je vragen om je beoordeling aan te passen, maar deze keuze ligt volledig bij jou als klant.
Wil je lezen wat andere klanten van ons vinden? Bekijk dan de Toppy klantbeoordelingen op kiyoh
ProductreviewsDaarnaast hebben we productbeoordelingen die zich uitsluitend richten op jouw ervaring met het product. We hechten veel waarde aan het ontvangen van meningen van zoveel mogelijk klanten, omdat dit anderen helpt bij het maken van een weloverwogen keuze en ons helpt ons assortiment te verbeteren. Producten met veel negatieve beoordelingen nemen we natuurlijk liever niet meer in ons assortiment op. Om misbruik en/of grof taalgebruik te voorkomen, worden alle productbeoordelingen eerst beoordeeld door een medewerker. Als blijkt dat de feedback betrekking heeft op onze service in plaats van het product zelf, wordt de beoordeling niet geplaatst. Hierdoor kan het enkele dagen duren voordat een beoordeling zichtbaar is op onze website.
Alle onderwerpen