Winkelwagen

Klantenservice: Info

Terug naar het overzicht
  • Contactgegevens

    Bedrijfsnaam: Toppy B.V.

    Adres: Poort van Veghel 4948, 5466 SB, Veghel

    E-mail: klantenservice@toppy.nl

    Telefoonnummer +31 (0)413 420 319

    KVK nummer: 64848442

    BTW nummer: NL8558.78.265.B01

  • Vragen

    Wij proberen altijd zo volledig mogelijk te zijn in de productbeschrijvingen om jou van de benodigde informatie te voorzien. Toch kan het voorkomen dat je vragen hebt over een product. Neem in dit geval contact op met een van onze Toppers. Wij helpen je graag met alle vragen.

    Telefoonnummer: +31 (0)413 420319

    E-mail: klantenservice@toppy.nl

    Kantoor (op afspraak) Poort van Veghel 4948, 5466 SB Veghel

    Winkel/Showroom: Marie Curiestraat 8B, 5491 DD Sint-Oedenrode

  • Suggesties

    Heb je suggesties? Dan horen wij dit natuurlijk graag.

    Elke suggestie is voor ons waardevol. Of het nu om een spellingsfout gaat, een productbeschrijving die volledig de plank mis slaat of bijvoorbeeld verbeteringen in de navigatiestructuur dan horen wij dit uiteraard graag. Heb je een suggestie voor ons? Stuur ons dan een e-mail op klantenservice@toppy.nl Wij horen graag van je.

  • Klachten

    Helaas kan het ook voorkomen dat je een klacht hebt. Sorry alvast! Misschien ben je niet tevreden over een product of is de garantieprocedure niet correct uitgevoerd. Mocht dit zijn voorgevallen dan willen wij daar graag iets aan doen.

    Wij willen dit natuurlijk zo snel mogelijk met je oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing. Het makkelijkst is het om een mailtje te sturen naar klantenservice@toppy.nl. Wil je liever iemand persoonlijk spreken, dan kun je natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen via +31 (0)413 420319. Wij zullen ten alle tijden proberen om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

    Kom je er niet helemaal uit met ons? Ook dan is er een oplossing. Je kunt je klacht altijd voorleggen bij de geschillencommisie van Thuiswinkel.org. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

  • Bereikbaarheid

    Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar tijdens de volgende openingstijden. Een e-mail of Whatsapp bericht sturen kan natuurlijk altijd.

    Openingstijden klantenservice
    Maandag 09:00 - 17:30 uur
    Dinsdag 09:00 - 17:30 uur
    Woensdag 09:00 - 17:30 uur
    Donderdag 09:00 - 17:30 uur
    Vrijdag 09:00 - 17:30 uur
    Zaterdag 09.00 - 17:00 uur
    Zondag Gesloten
    Openingstijden afhaalpunt
    Maandag 09:00 - 16:30 uur
    Dinsdag 09:00 - 16:30 uur
    Woensdag 09:00 - 16:30 uur
    Donderdag 09:00 - 16:30 uur
    Vrijdag 09:00 - 16:30 uur
    Zaterdag 09.00 - 16:30 uur
    Zondag Gesloten

    Let op: De locatie van het afhaalpunt wijkt af van die van de klantenservice. Op het afhaalpunt wordt hard gebuffeld door onze logistieke medewerkers. Wil je voorzien worden van gedegen advies? Neem dan contact op met onze product experts op de klantenservice. Ter plaatse advies inwinnen op het afhaalpunt is helaas niet mogelijk.

    Adres afhaalpunt:
    Oostwijk 13
    5406 XT Uden

    Op onderstaande dagen zijn onze klantenservice en het afhaalpunt gesloten:

    Afwijkende openingstijden klantenservice en afhaalpunt
    1 januari 2020 Nieuwjaarsdag Gesloten
    12 april 2020 Eerste Paasdag Gesloten
    13 april 2020 Tweede Paasdag Gesloten
    27 april 2020 Koningsdag Gesloten
    5 mei 2020 Bevrijdingsdag Geopend
    21 mei 2020 Hemelvaartsdag Gesloten
    31 mei 2020 Eerste Pinksterdag Gesloten
    1 juni 2020 Tweede Pinksterdag Gesloten
    25 december 2020 Eerste Kerstdag Gesloten
    26 december 2020 Tweede Kerstdag Gesloten
    1 januari 2021 Nieuwjaarsdag Gesloten
  • Ons prijsbeleid

    Wij vinden dat je niet teveel moet betalen. Daarom houden we concurrenten scherp in de gaten. Heeft een andere aanbieder een lagere prijs? Dan wordt de prijs in de meeste gevallen ook bij ons aangepast. Dat gebeurt handmatig, maar ook automatisch. Onze prijzen veranderen dus mee met concurrenten.

    Nemen we alle prijzen van concurrenten over?

    We streven ernaar om competitief te zijn, zodat we je aantrekkelijke prijzen kunnen bieden. We bewegen daarom in de meeste gevallen met de markt mee. Dat betekent echter niet dat we klakkeloos iedere prijs overnemen. We kijken daarbij naar de mogelijkheden die we per product hebben.

    Toch niet tevreden over de prijs van een product?

    Dan kun je dit bij ons aangeven. Geef aan onze klantenservice door om welk product het gaat en stuur de link mee van het product bij de andere aanbieder. Wij beoordelen of we mee kunnen gaan met de genoemde prijs en geven zo snel mogelijk een antwoord op je prijsaanvraag.

Onafhankelijk gekeurd op basis van 14538 beoordelingen!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Degraeve Philippe, Alken

14-08-2020 |

Zeer goed

“Zeer goed geweest”

10