Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Veelgestelde vragen
Maak foto's en/of filmpjes van je defect of schade. Deze kun je uploaden tijdens het aanvragen van je garantie of reparatie aanvraag.
Meld je retour of reparatie aanDefecten of problemen met producten zijn nooit leuk. Je wilt natuurlijk dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt, zeker als het buiten 30 graden is! Om dit te doen hebben grote merken zoals Intex, Bestway en Exit een handig portaal in het leven geroepen zodat jij direct bij de fabrikant jouw garantie claimt. Wij zijn dan ook genoodzaakt om alle garantieclaims die bij ons binnen komen via hen te laten lopen om de meest optimale oplossing voor jouw probleem of defect te kunnen bieden. Zij hebben alle reserveonderdelen en technische kennis in huis om je direct van een oplossing te voorzien. Dit is dus de reden dat wij je bij defecten en problemen soms doorverwijzen om je vraag of klacht direct bij de juiste partij te doen! De garantie voor sommige producten kunnen we wel zelf oplossen. Wil je weten of je het beste contact met Toppy of met de fabrikant dient op te nemen? Vul direct ons vragenformulier in en we komen er binnen 24 uur bij je op terug!
Alle onderwerpen