Winkelwagen

Terug naar het overzicht

Retourneren

Retour aanvragen

Alles kan kapot, dat blijkt. Of misschien ben je gewoon niet helemaal tevreden over je nieuwe aankoop. Dat is vervelend, maar daar gaan we iets aan doen! Terugsturen is bij ons gratis en werkt heel simpel. Hoe het precies werkt lees je op deze pagina.

Veelgestelde vragen

  • Hoe werkt retourneren?
    Je vraagt tot 90 dagen na aankoop je retour gratis aan. Ook wanneer je product binnen de garantietermijn kapot is gegaan, zodat we hem kunnen repareren of vervangen.
    Meld je retour
    Let op! Stuur niet zomaar zelf een retour naar ons kantoor adres in Veghel, maar volg de instructies in de e-mail zodat jouw retour netjes aankomt in ons magazijn.

    Pallet of zware zending Gaat het om een pallet of zware/grote zending (>30kg), dan sturen we instructies voor het aanvragen van een ophaalafspraak.

  • Retourvoorwaarden
    Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, is het belangrijk om je product onbeschadigd en in de originele staat terug te sturen. Twijfel je of je product onder garantie valt? Vul dan onderstaand formulier in.
    Beschadigd of verkeerd product
    Wat mag wel:
    • Uitpakken uit de doos waarbij wat tape losgesneden wordt
    • Een warmtepomp uitpakken, bekijken en voelen
    • Een spa uitpakken en op de grond leggen
    • Een rugzak omdoen en voelen hoe hij zit
    • Een opblaasartikel uitpakken en op de grond leggen
    Wat mag niet:
    • Plastic verpakking openscheuren of -knippen
    • Een warmtepomp buiten of in het water activeren
    • Een spa opblazen en vullen met water
    • Een rugzak een meenemen op vakantie
    • Een opblaasartikel opblazen en hierop liggen

    Test je het product, dan hebben wij het recht om kosten in rekening te brengen die nodig zijn op het product weer in nieuwstaat te krijgen.
    Retouruitzonderingen
    Sommige artikelen kunnen wij helaas niet retour nemen. Die zetten we hier op een rijtje.

    Producten op maat
    Is er een product speciaal voor jou op maat gemaakt, dan kunnen we dit niet meer retour nemen. We kunnen dan niemand anders meer blij maken met dit product, omdat het op jouw wensen gemaakt is.

    Bederfelijke goederen
    Van producten met een houdbaarheidsdatum waarvan de verzegeling verbroken is, kunnen we de houdbaarheid niet meer garanderen. Dit is het geval bij bijvoorbeeld koivoer en chloortabletten.
  • Hoe lang duurt een reparatie?
    Als we een artikel moeten laten nakijken door een specialist bij één van onze leveranciers, dan duurt dit proces over het algemeen tussen 5 werkdagen en 3 weken. We proberen je hier zo goed mogelijk over in te lichten.
  • Intex & Bestway retouren

    Producten van Intex en Bestway vallen onder een speciale service en garantieafhandeling. Om zo snel mogelijk te kunnen schakelen met de mensen die over de juiste kennis van de producten beschikken, wordt de afhandeling direct door Intex en Bestway zelf geregeld. De garantieafhandeling van Intex en Bestway producten loopt dus niet via ons, maar via de leverancier zelf. Mocht het contact echter stroef verlopen, dan helpen wij natuurlijk graag mee in het bemiddelen. Hoe je jouw klacht of defect aanmeldt lees je hier.

  • Heb ik recht op herroeping?
    Heb je net even te snel op die bestelknop geklikt? Dan kun je jouw bestelling altijd nog herroepen binnen 90 dagen na ontvangst van je bestelling. Dat wil zeggen dat je zonder een reden op te geven je bestelling terug kunt sturen. Het is wel van belang dat je de verpakking niet kapot maakt en het product niet gebruikt. Meld je retour Kies je ervoor om geen gebruik te maken van ons retourformulier? Maak dan gebruik van dit modelformulier. Verstuur je bestelling vervolgens naar: Toppy tav Retouren, De Kempkens 2100, 5465 PR, Veghel.

Zo werkt retourneren bij Toppy

Andere Toppycs

Fiet-review! 22880 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Maurice , Hoek van Holland

22-06-2022 |

De klant centraal, helemaal TOP!

“Een aantal producten besteld voor ons zwembad. In de ontvangen bestelling was er 1 product (afdekzeil zwembad) qua maat niet correct. Kan gebeuren..toch? Na aanmaken “klacht” direc . . . ”

10

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.