Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Als webshop voor Tuin & Outdoor verkopen wij producten voor buitenplezier. Niet gek dus dat onze orders in de winter een stukje makkelijker te versturen zijn dan in de zomer. Tijdens deze piekdrukte zetten we altijd een tandje bij om alle pakketten op tijd te versturen. Hoewel we onze levertijden goed in de gaten houden en deze op tijd proberen aan te passen op onze website, kan het gebeuren dat jouw pakketje vertraging oploopt en iets later aankomt dan we hebben beloofd. Da’s natuurlijk niet zo Toppy, maar soms helaas niet te voorkomen. We willen je hier graag op wijzen en hopen op je begrip.
Vakantiegeld en zomerweer leiden ook tot vertragingen bij onze transporteurs. Zij komen mensen te kort in deze tijden waarop iedereen verkoeling opzoekt in de vorm van zwembaden, ventilators en airco's. Wij zien op dit moment helaas ook dat er veel bestellingen vertragingen oplopen bij PostNL. De pakketten zijn dan opgehaald bij ons maar nog niet gescand in hun sorteercentrum. De status blijft dan hangen op 'nog niet ontvangen'. Heb jij last van vertraging? Lees dan hieronder wat jouw opties zijn. Weet: Wij gaan je áltijd helpen en zorgen sowieso voor een oplossing. Dat vraagt alleen soms helaas iets meer geduld. Lees dit nieuwsitem voor extra berichtgeving rondom de vertraging bij PostNL.
Blijft jouw Track & Trace status van PostNL hangen op 'levertijd onbekend' dan heb jij last van PostNL vertraging. Meestal lost het probleem zich vanzelf op. Heb jij 7 dagen na je bestelmoment nog niets ontvangen geef dat dan aan via dit contactformulier. Wij gaan dan met je meekijken en kunnen je een deadline geven wanneer het probleem voor jou opgelost zou moeten zijn op basis van de afspraak die we met PostNL hierover hebben gemaakt. Deze deadline ligt op dit moment 7 werkdagen na ons verzendmoment. Lukt het PostNL dan niet om die deadline te halen. Dan gaan wij je product opnieuw naar je toesturen.
.Helemaal klaar met wachten? Kunnen we soms ook wel begrijpen. Weet dat wij niets liever willen dat je snel kan genieten, maar we hebben het leveren helaas niet zelf in de hand. Duurt het jou te lang, dan kunnen wij altijd je bestelling voor je annuleren en crediteren.
Wist je dat je jouw product(en) ook kan volgen via onze orderstatuspagina?