Winkelwagen

  • Toppy
  • Advies
  • Zo-Geregeld: Jij de controle, zodat wij kunnen adviseren

Zo-Geregeld: Jij de controle, zodat wij kunnen adviseren

Bij Toppy geloven we dat onze verantwoordelijkheid verder gaat dan alleen een goede verkoop op basis van gedegen advies. Het is onze missie om klanten ook ná hun aankoop optimaal te ondersteunen. En die uitdaging grijpen we met beide handen aan! En vooral in de zomer, wanneer de vraag naar zwembaden, spa’s, barbecues en tuinspeelgoed de pan uit rijst, kan dat een flinke klus worden. Iedereen wil dan natuurlijk tegelijk genieten van hun outdoor producten, en dat levert niet alleen een piek in bestellingen op, maar ook in service- en adviesvragen.

Goede klantenservice vs. zomerdukte?

Vroeger, tijdens de drukke periodes, werden we soms overspoeld met telefoontjes. En tussen de adviesvragen door zaten daar veel terugkerende vragen tussen: “Wanneer komt mijn pakketje?” en “Hoe meld ik een retour aan?” Zoveel vragen dat we soms zelfs de telefoonlijn moesten sluiten om vervolgens alles via e-mail af te handelen, omdat het simpelweg te veel werd, óndanks alle extra hulp op de klantenservice van zomerkrachten en ander kantoorpersoneel. Dat betekende dat we minder tijd hadden voor wat we écht het allerliefste doen: persoonlijk advies geven en klanten helpen met de vragen waarmee ze echt vastlopen. En dat willen we koste wat kost blijven doen, omdat we weten hoe belangrijk het juiste advies is bij het maken van een goede keuze.

De oplossing: Zo-Geregeld

Om dit probleem op te lossen, hebben we Zo-Geregeld bedacht, ons eigen slimme klantenportaal. Dit platform is speciaal ontwikkeld om jou als klant snel en makkelijk te helpen met de meest gestelde vragen. Of je nu een account hebt of niet, je logt in met je e-mailadres en ordernummer en je kunt direct je bestelling volgen, een retour aanmelden, of problemen zoals transportschade melden. Geen lange wachttijden meer; je regelt het zelf in een handomdraai.
We lanceerden het portaal officieel in het begin van 2024. Waar het tijdens de zomer succesvol hielp om de drukte te baas te zijn. Bekijk hier het stukje over Zo-Geregeld tijdens onze campagne ‘Route Du Soleil 2024: Samen op weg naar een topzomer.’

Meer tijd voor wat echt telt: advies

Omdat ‘Zo-Geregeld’ de ‘simpele’ vragen voor ons wegneemt, hebben wij meer tijd voor wat echt belangrijk is: jou voorzien van persoonlijk en deskundig advies. Of het nu gaat om de juiste spa filter, de beste zwembadwarmtepomp, of gewoon wat extra tips, onze productexperts staan voor je klaar om je te helpen. En omdat we minder tijd kwijt zijn aan standaardvragen, kunnen we onze focus echt richten op wat jou helpt om de beste keuze te maken.

Altijd in ontwikkeling

Maar we zijn nog niet klaar. Zo-Geregeld blijft in ontwikkeling. We werken hard aan een uitgebreide kennisbank, boordevol tips en advies voor de producten die je bij ons koopt. Zo heb je altijd toegang tot waardevolle informatie, precies wanneer je het nodig hebt. Bij Toppy begrijpen we dat goede klantenservice meer is dan alleen vragen beantwoorden. Het draait om de perfecte balans tussen zelf dingen kunnen regelen en hulp krijgen wanneer dat nodig is. Met Zo-Geregeld hebben we die balans gevonden, zodat we jou op de beste manier kunnen blijven ondersteunen—vóór én na je aankoop.

Fiet-review! 28514 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Marlon, Voorburg

12-12-2024 |

Snel geleverd

“Betrouwbare webwinkel, geleverd direct de dag na,de bestelling”

10

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.