Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Hey! Als tuin en outdoor webshop is het tijdens de warmte lente en zomer soms ineens extreem druk. Daardoor is onze klantenservice eventjes wat minder bereikbaar. We doen er alles aan om, wanneer je een vraag stelt aan onze klantenservice, je zo snel mogelijk te helpen. Wist je dat je trouwens zelf de status van je bestelling kunt volgen? Of dat je een retour kunt aanmaken op toppy.nl/retour? Of dat veel veelgestelde vragen al uitgelegd staan op toppy.nl/klantenservice, en dat jouw vraag heel makkelijk en compleet gesteld kan worden via ons contactformulier, dat er voor zorgt dat we je sneller én in één keer kunnen helpen? Én dat onze product experts allerlei handige tips & adviezen hebben geschreven die misschien wel precíes jouw vraag beantwoord? Bij deze!
Bekijk via de knop hieronder jouw actuele orderstatus. Via het zo geregeld portaal weet je precies waar je bestelling blijft en uit hoeveel pakketjes je bestelling bestaat. Heb je een pakketje ontvangen dat niet helemaal compleet is? Geen zorgen! Soms versturen wij een bestelling in meerdere dozen. Het kan dan gebeuren dat het ene pakket een dagje later komt dan het andere pakket. We houden je op de hoogte van alle stappen die je pakketje maakt.
Dat zien we helaas vaker de laatste tijd. PostNL en Raben hebben het namelijk ook enorm druk. Jouw pakketje gaat hier dan misschien op tijd weg, maar is langer onderweg met de transporteur. Onze afspraak met hun is dat we maximaal 6 dagen nadat wij je pakket hebben verzonden wachten op levering. Dat is lang, dat begrijpen we, maar geeft ook PostNL en Raben de mogelijkheid om fouten en vertragingen op te lossen. Heb jij daarna nog steeds niet jouw pakketje? Dan gaan wij zorgen voor een oplossing.
Heb jij een vraag voor één van onze service- of productexperts? Vul dan het vragenformulier zo compleet mogelijk in. Zo kunnen we jouw vraag sneller en beter beantwoorden.