Winkelwagen

Terug naar het overzicht
terug Klantenservice Betalen & terugbetalen

Betalen & terugbetalen

Voordat je leuke dingen kunt gaan doen met je product, moet je wél eerst even betalen. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken en kun jij veilig en snel je winkelwagentje afrekenen.

Veelgestelde vragen

  • Betaalmogelijkheden
    Wij bieden onderstaande betaalmogelijkheden aan:
    • iDeal
    • Paypal
    • Creditcard
    • Bancontact/Mister Cash
    • Bankoverschrijving
    • Achteraf betalen (Klarna)
    • Pin of Contant bij afhalen
  • Achteraf betalen
    Achteraf betalen is mogelijk bij ons middels Klarna. Het kan zijn dat Klarna sommige betalingen afwijst op basis van de hoogte van het bedrag. Hiervoor kun je contact opnemen met Klarna.
  • Betalen in termijnen
    Het is helaas niet mogelijk om bij ons in termijnen te betalen.
  • Terugbetaling
    Op het moment dat je van ons de bevestiging krijgt dat we de retour verwerkt hebben, staat het bedrag binnen 24 uur terug op je rekening.
    Heb je via IDeal betaald dat zou het bedrag al binnen een paar uur terug op je rekening moeten staan.
    Als je betaald hebt met de creditcard dan zul je de terugbetaling moeten zien op de afrekening op het einde van de maand.
    Heb je betaald met PayPal, dan zou het bedrag zo snel mogelijk terug op je paypal account gestort worden.
    Wanneer je met bankoverschrijving hebt betaald vragen we je om het rekeningnummer en de tenaamstelling door te geven waarop we het bedrag mogen terug storten. Dit bedrag staat dan binnen 2-4 werkdagen terug op je rekening.
  • Ik heb geen betaalbevestiging
    Heb je nog geen bevestiging gehad van de bestelling na een betaling? Controleer dan direct of het bedrag daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven. Als het bedrag is afgeschreven, is de bestelling goed doorgekomen! Het kan zijn dat de bevestiging in je spam folder terecht is gekomen, check dit dus even. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.
    Heb je gekozen voor bankoverschrijving? Dan kan het 2-4 werkdagen duren voordat het bedrag op onze rekening staat.
  • Ons prijsbeleid

    Wij vinden dat je niet teveel moet betalen. Daarom houden we concurrenten scherp in de gaten. Heeft een andere aanbieder een lagere prijs? Dan wordt de prijs in de meeste gevallen ook bij ons aangepast. Dat gebeurt handmatig, maar ook automatisch. Onze prijzen veranderen dus mee met concurrenten.

    We streven ernaar om competitief te zijn, zodat we je aantrekkelijke prijzen kunnen bieden. We bewegen daarom in de meeste gevallen met de markt mee. Dat betekent echter niet dat we altijd iedere prijs overnemen. We kijken daarbij naar de mogelijkheden die we per product hebben.

  • Betalen onder rembours?
    We hebben helaas geen mogelijkheid tot verzenden onder rembours. Wel heb je de mogelijkheid om te kiezen voor achteraf betalen met Klarna. Je betaalt dan pas op het moment dat je het product in huis hebt.

Zo werkt betalen & terugbetalen bij Toppy

Andere Toppycs

Onafhankelijk gekeurd op basis van 17593 beoordelingen!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Alexandra , Breda

29-07-2021 |

Toppy is helemaal toppie!

“Erg tevreden over Toppy! Snelle en goede service met ontzettende leuke mailtjes. Ik zal hier zeker vaker bestellen! Toppy bedankt!”

10