Winkelwagen

Welkom bij Route du Soleil 2024

Zodra de zon schijnt en de vakantieperiode nadert weten jullie massaal weer de route naar Toppy te vinden. Om al dat verkeer in goede banen te leiden, nemen we jullie mee met onze eigen Route du Soleil. Komende lente en zomer nemen we jullie mee op reis door 5 fases. Van de voorbereiding, nog lekker rustig in de eerste versnelling, schakelen we helemaal door tot de eindbestemming. In al deze fases helpen we jou op weg naar een topzomer. We helpen je hittegolven voor te zijn, de leukste producten voor jouw tuin en vakantie te vinden en drukte (of: bestelfiles) te ontwijken. Wij laten je zien hoe wij ons nét zo hard inzetten als de ANWB tijdens de Zwarte Zaterdag en nemen je mee in alle werkzaamheden van de populairste webshop van de zomer.
On y va!

Huidige fase:

Fase 1

Fase 1
Nu:
Relaxed de voorbereiding in

Wij bereiden ons maximaal voor op de zomer, maar sporen ook jou alvast aan om na te denken over wat je gaat doen in de zomer. Heb je al alle spullen voor je vakantie? Is er al ruimte voor plezier in de achtertuin? En het allerbelangrijkste: heb jij al verkoeling in huis als de hittegolf weer komt? Een goede oefening hiervoor is het spelletje “Ik ga op vakantie en neem mee”. Jij mag beginnen!

Fase 2
Binnenkort:
Vroegboektijd! Laat de voorpret beginnen!

Door op tijd je vakantie te boeken, verzeker je jezelf van een plekje op de meest gewilde camping en ben je gegarandeerd van de beste deal. Zo werkt dat ook in het hoogseizoen van buitenwebshops. Alle producten zijn nog beschikbaar en voor de voordeligste prijzen. Dit is dan ook jouw kans om gas te geven en alle mensen voor te zijn die hun vakantiegeld online gaan uitgeven. Doe nu je zomerboodschappen op Toppy.nl! Wij lichten de populairste bestemmingen op Toppy.nl uit en dat tegen de scherpste prijzen. Zo kan de voorpret al vroeg beginnen! En wees gewaarschuwd, die hittegolf… die komt. En die golf aan bestellingen? Die ook!

Starten met shoppen

Fase 3
Binnenkort:
Het wordt drukker, aan de slag!

Om ervoor te zorgen dat jouw (bestel)reis voorspoedig verloopt treffen wij allerlei maatregelen om al het verkeer in goede banen te leiden. Zo verbreden wij de wegen met een gloedjenieuwe inpakmachine en openen we vluchtstroken door heel veel nieuwe zomerkrachten aan te nemen. En natuurlijk schakelen we extra hulpdiensten in door het opleiden van productexperts. Hier zijn we al een tijdje mee bezig hoor. Productexpert word je namelijk niet zomaar.

Fase 4
Binnenkort:
De hele operatie op volle snelheid!

Onze snelwegen en Toppers zijn in topconditie, maar met zoveel ritjes op dat hete asfalt is er wel eens wat pech onderweg. Natuurlijk doen wij er alles aan om die files zo snel mogelijk op te lossen. Onze Toppers op de verkeerscentrale (lees: klantenservice) staan voor je in de startblokken om je te helpen bij een noodgeval. Via jouw ‘Zo Geregeld’ pagina kun je altijd precies zien waar jouw bestelling zich bevindt en meldingen maken bij eventuele problemen.

Besteld? Regel álles via jouw 'Zo Geregeld' pagina

Fase 5
Binnenkort:
De ááállerdrukste dagen op de wegen van Toppy.

De ááállerdrukste dagen op de wegen van Toppy. Voor deze dagen hebben we het hele jaar getraind en dit is dé climax van onze zomerreis. Beland je in de file op Zwarte Zaterdag? Weet dan dat alle kantoortijg… eeh… Toppers komen achter hun bureau vandaan zijn en mee staan te zwoegen in de logistiek óf op de klantenservice. Ja, óók de baas.

De vragen voor onderweg

Route du Soleil? Waarom deze campagne?

We zijn een nogal ongewone webshop. In tegenstelling tot veel andere webwinkels (zoals de grote blauwe reuzen) hebben wij niet het hele jaar door ongeveer dezelfde aantal bestellingen maar juist een enorme winterdip en zomerpiek. Logisch natuurlijk als Tuin & Outdoor webshop. Het is elk jaar weer onze uitdaging. Eentje waar we enorm goed in zijn en veel energie van krijgen, maar ook eentje die niet altijd begrepen wordt. Met deze campagne willen we jullie, onze klanten, meenemen in onze zomerreis. Volg je onze route? Dan weten we ook nog eens zeker dat we met deze campagne kunnen bijdragen aan jouw topzomer.

Vertragingen? Gewoon een kwestie van minder hoge beloftes maken toch?

We zijn het met je eens dat je geen beloftes moet maken die je niet na kan komen. Daarom passen we onze levertijden aan zodra we minder dan 95% van de orders op tijd kunnen leveren. Maar bij vertragingen gaat het veel vaker om individuele of kleine groepjes aan pakketten. Deze vertragingen ontstaan voornamelijk door kleine foutjes of ongelukjes, bij ons of onze transporteur. Om in Route du Soleil vergelijkingen te blijven: Jij kunt aan je navigatiesysteem vragen wat de reistijd is. Maar onstaat er op de weg een ongeluk, of een file, dan moet je navigatiesysteem je teleurstellen en een latere reistijd doorgeven.

Plotselinge drukte? Je ziet de zomer toch van ver aankomen?

De zomer start misschien elk jaar op dezelfde dag. Maar lekker zomers weer zien we pas een week of twee van tevoren aankomen. En dan kan het ook nog eens zo zijn dat een paar dagen van te voren dit lekkere weer omslaat in een regenbui of juist een hittegolf. Hoe warmer het weer, hoe meer jullie bestellen. Is er een hittegolf? Dan weten jullie ons allemaal tegelijkertijd te vinden. Dan kan het komen dat we niet op tijd ál het nodige personeel kunnen vinden om deze drukte vlekkeloos op te vangen. Weet dat we dan álles op alles zetten. Iedereen uit ons team, inclusief het kantoorpersoneel vind je dan in het magazijn.

Drukte bij de transporteur? Waarom hebben zij het drukker in de zomer?

Wij zijn dan misschien een seizoenswebshop. Maar PostNL en andere transporteurs werken niet alleen maar voor zomer webwinkels. Waarom hebben zij het dan zo druk in de zomer? Nou, het zal je misschien verbazen, maar Nederland kent niet ontzettend veel dagen met lekker weer. De onvoorbereide zomergenieter denkt pas aan verkoeling en vakantieplezier als het moment daar is. Airco's en zwembaden vliegen de deur uit. Daarnaast is er ook nog het vakantiegeld moment. Het moment dat het hele land een vrijwel volledig extra maandsalaris te besteden heeft. Het gevolg: Een tsunami aan bestellingen. Verder zal het je niet verbazen: postbezorgers plannen hun zomervakantie ook in de, eeh... zomervakantie. Meer pakketjes dus met minder mensen!

Wachttijden op de klantenservice? Wat kan ik doen om de wachttijd te verzachten?

Fijn! Jij denkt in oplossingen en wij denken graag met je mee! Ga een lekker ijsje halen bij de ijssalon. Hopelijk krijg je daar een lekker kwaliteitsbolletje en geen waterijsje. Dat zou de ijssalon namelijk kunnen doen om de rij snel weg te werken. Dat zouden wij trouwens ook kunnen doen op de klantenservice. (lees: de vragen afraffelen) Maar dat doen we niet. Klanten willen namelijk een goed antwoord, van iemand met verstand van zaken. Een kwaliteitsbolletje dus. Geen waterijsje.

Meer lezen over Route du Soleil? Neem een van deze afslagen!

7 vergelijkingen met Route Du Soleil en zomers bij Toppy

Onze zomeruitdaging deed ons sterk denken aan Route du Soleil; de vakantieroute naar het zonnige zuiden. Ontdek hier de 7 treffende vergelijkingen tussen Zomers bij Toppy en Route du Soleil.

Dit gebeurt er bij Toppy achter de schermen in de zomer

“ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is…” Bij Toppy gebeurt er heel veel achter de schermen wat je misschien helemaal niet ziet of weet. Of het nu gaat om het beantwoorden van vragen, het verwerken van bestellingen of het optimaliseren van de website.

Welkom bij Route du Soleil 2024

Zodra de zon schijnt en de vakantieperiode nadert weten jullie massaal weer de route naar Toppy te vinden. Om al dat verkeer in goede banen te leiden, nemen we jullie mee met onze eigen Route du Soleil.

Fiet-review! 26817 klanten hebben al een review achter gelaten!
  • Onafhankelijke beoordelingen
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Gecertificeerde webwinkel

Jack, Tilburg

12-02-2024 |

Top Toppy

“Fijn bedrijf met redelijke prijzen en perfecte artikelen. Ook de extra service over de aangeschafte artikelen is een mooi extraatje. De vervoerder Raben kan wel beter. Het 2 uren t . . . ”

10

Cookies

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze website elke dag weer een beetje beter te maken. Ook plaatsen we persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien. Meer weten? Lees hier alles over ons cookiebeleid. Als je onze website helemaal Toppy wilt gebruiken, dan is het nodig dat je onze cookies accepteert. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele en analytische cookies.